Blogi

Adensen on muutunud!

Oranžid toonid on vahetunud beeži ja rohelise koosluse vastu, lisaks sellele on tulnud juurde erinevaid kujundeid, mis ilmestavad varasemat pisut igavaks kippunud tausta. Miks? Sest see kirjeldab meid, kui pereettevõtet, palju paremini ning annab edasi ka väärtuseid, mida taotleme. Aga lisaks kujundusele on muutunud palju ka muud. Mida täpsemalt? Sellest juba täpsemalt allpool.

Tähelepanelikumad on näinud meie uut Facebooki kaanevideot, millest jookseb kolm väga tähtsat uskumust meie jaoks. Et neid paremini mõista, oleme iga uskumuse ka pikemalt lahti seletanud:

1)  Usume, et tootes nutikat lastemööblit, suudame parandada laste elukvaliteeti

Öeldakse, et laps on kodu peegel, see ütlus laieneb ka kodusele keskkonnale. Meie toodetud mööbel on ohutu ning ergonoomiline nii lapsele kui ka lapsevanemale. Kui laps kasvab keskkonnas, kus väärtustatakse looduse hoidmist, nutikaid lahendusi ning õpetatakse oma järeltulijat vastutustundlikult tarbima, kasvatame oma lastest ka paremad maailmakodanikud.

2)  Usume, et tootes nutikat lastemööblit, suudame muuta maailma rohelisemaks

Meie tootmisprotsess on optimeeritud, et kasutaksime toorainet võimalikult optimaalselt. Tootmisest peaks jääma võimalikult vähe ülejääke, näiteks Adensen Smart mööblikomplekti detailid nii kompaktselt jaotatud, et tootmisest peaaegu mingeid jääke ei jäägi. Teiste toodete tootmisjääkidest valmistame nutikaid konstruktoreid. Samuti mängib tähtsat rolli ka meie mööbli multifunktsionaalsus ning vastupidavus, mistõttu ei ole vaja tihti mööblit vahetada ja ka see aitab niigi piiratud ressursse paremini kasutada.

3)  Usume, et tootes nutikat lastemööblit, muudame vanemate elu lihtsamaks

Milleks osta seitse erinevat mööblieset, kui on olemas üks komplekt, mis suudab nende kõigi seitsme eesmärgid täita. Seda enam hoiame kokku lapsevanemate aega, mis kulub mööbli valimisele, transpordile, kokkupanekule, kasutamisele, hoiustamisele ning utiliseerimisele. Jah, enamasti mõtlevad inimesed, kui palju aega kulub mööbli valimisele ning ostmisele, kuid tegelikult tuleks arvestada mööblit ostes ka kõigile tegevustele, mis järgnevad pärast maksmist 😉

 Ja selleks, et kõiki neid tõekspidamisi paremini edasi anda, oleme muutnud ka oma visuaalset identiteeti. Seeläbi on muutunud meie nii meie Facebooki leht kui ka koduleht.

Lisaks meie uuele ilmele käib vilgas töö ka läänerindel. Oleme sisenemas Saksamaa turule, kus elab ka minu tütar ning Suurbritannia turule, kus on elanud poeg Risto, kes hetkel küll elab Norras, kuid aitab väga palju kaasa Suurbritanniasse Adenseni toodete turustamisel. Seoses välisturule sisenemisega on muutunud ka Smart Kid mööblikomplekti nimi Adensen Smart’iks, sest tahame ennetada probleeme välisturul juba teise tootja poolt registreeritud samanimelise kaubamärgi „Smart Kid“ osas. 

Kindlasti vaata meie uuel kodulehel ka ringi ning ootame Teid andma tagasisidet meie uuele kujundusele ja uskumustele Facebookis. Iga inimese arvamus loeb, seda nii uue kujunduse kui ka toodete ja uskumuste osas!

Koos muudame maailma paremaks kohaks nii iseendale kui ka lastele!